Mijn tuin gevangen in letters, elke dag een nieuwe ervaring

Het mysterie van het zaadjes-syndicaat

Via een forum wissel ik wat bloemen- en groentezaden met andere tuinfanaten. Alles wat ik dit jaar verstuurde wekte de nieuwsgierigheid van de diverse postbodes op; telkens werden mijn enveloppen opengemaakt! Wat naar mij opgestuurd wordt, komt ongeschonden aan in Duitsland…..weird, niet?

Affijn; altijd leuke post om te ontvangen! Zeker als er nog wat leuks extra in zit😉

Vandaag heb ik me binnenshuis bezig gehouden met een klus die er eigenlijk al lag sinds de verhuizing van ruim anderhalf jaar geleden :-$

Best goed gelukt! Nu nog een keertje aflakken en ooit een nieuwe leuning zal het helemaal afmaken😉

4 Reacties

  1. Ha, die klus hebben wij hier ook nog… Ziet er netjes uit!

    16 november 2010 om 08:22

  2. Dank! Ik vind het ook goed gelukt!😀 (En het loopt heerlijk😉 )

    16 november 2010 om 09:44

  3. vuurbloem

    En je glijdt wat minder snel uit denk ik🙂

    16 november 2010 om 19:29

  4. Ja! Dat was inderdaad wel 1 van de grootste punten waarom dat eindelijk eens moest. Wel zo veilig met 2 kleintjes in huis🙂

    16 november 2010 om 20:53

Geef een reactie

