Mijn tuin gevangen in letters, elke dag een nieuwe ervaring

Genieten

Vandaag heb ik genoten van de vogels in de tuin. Ik heb vanmiddag een pindasnoer voor ze geregen van wel drie meter lang😉 Het hangt nu in de tuin, dus morgen is er weer wat te kijken. De vetbollen zijn al op, dat betekent dat ik weer even langs de Action (tip!) sjees voor vogelzaad en nieuwe vetbollen.

Het weekend zijn we kinderloos (ze gaan gezellig logeren bij oma) en daar ga ik ook van genieten, dus lekker even 2 dagen offline en bijslapen!

 

2 Reacties

  1. vuurbloem

    Fijn weekend!🙂

    20 november 2010 om 13:50

  2. Dank! Missie geslaagd!😉

    22 november 2010 om 19:59

Geef een reactie

