Mijn tuin gevangen in letters, elke dag een nieuwe ervaring

Helleborus

In januari is één van de eerste planten die bloeit, de Helleborus. Ik had er zelf twee gekocht maar vorige winter heeft eentje daarvan het helaas begeven. Vorig zomer heb ik er nog een stel bij gekregen dus ik heb er nu vier. Ik herinnerde mij vanochtend blogjes van Jalos, waarin ze op zoek gaat naar nieuwe loten en knoppen in haar Helleborussen.

Dus natuurlijk heb ik ook even goed gekeken in de tuin! En ja hoor, de grootste loopt nu al uit:

Geef een reactie

