Mijn tuin gevangen in letters, elke dag een nieuwe ervaring

Nieuwe tuingasten

Vandaag en gisteren waren dagen met een verrassing op vogelgebied! Gisteren spotte ik zomaar een keep in het vogelhuisje. Meerdere keren die dag, vandaag was hij er ook weer.

 

Vandaag kon ik nog een iets scherpere foto maken (door glas, dat wel):

 

En ik zat lekker op de bank met de kindjes de Teletubbies te kijken (tjaa…😉 ) en toen zag ik ineens 2 staartmeesjes aan de vetbollen hangen! Geweldig! Ik vind ze zo mooi😀 Helaas geen foto kunnen maken, wel de camera gepakt maar natuurlijk waren ze al verdwenen. Morgen ga ik even een uurtje zitten buiten. Nieuw voer in de huisjes en wachten maar.

Hopelijk dus: to be continued…

4 Reacties

  1. Volgens mij is de bovenste een vrouwtjes keep naast een vrouwtje groenling…
    Vreemd dat het er maar 1tje is want kepen leven in groepjes. Best kans dus dat je er de komende dagen meer op bezoek krijgt.
    Leuk toch!!

    3 februari 2011 om 23:45

  2. Ik hoop het, dat er meer komen!! Ik vind ze erg mooi, die Kepen.

    4 februari 2011 om 11:03

  3. Hoe dan ook, lang zal het niet meer duren want eerdaags vertrekken ze weer naar scandinavie e.d. om te broeden…in ongeveer oktober, november komen ze weer naar hier.

    4 februari 2011 om 11:47

  4. Ja, ik las het inderdaad toen ik ging googlen. Ik heb ze vandaag nog niet gezien in elk geval :-((

    4 februari 2011 om 15:44

Geef een reactie

