Mijn tuin gevangen in letters, elke dag een nieuwe ervaring

Kruidentuin

Juli 2010:

Maart 2011:

De kruidentuin is klaar! Precies zoals ik hem wilde hebben voor mijn uiteindelijke droomtuin😉

Nu nog het terras opnieuw leggen, het grasveld omwoelen en opnieuw inzaaien en (vooral!) de lelijke witte schutting wegwerken achter iets fraais. Waarschijnlijk wordt dat een 50 cm hoog stenen muurtje, met daarboven heidematten.

Natuurlijk moet er ook nog wat vulling in de lege vakken komen. Ik ga in april sowieso bladpeterselie, krulpeterselie, valeriaan, bonenkruid en kervel zaaien. Daarnaast wil ik nog graag koriander, salie, dille, komkommerkruid, mierikswortel, saffraankrokus en stevia. Een deel daarvan heb ik al als zaad, de rest ga ik nog aanschaffen.

Geef een reactie

