Mijn tuin gevangen in letters, elke dag een nieuwe ervaring

30 day challenge: de grootste bloem

Da’s makkelijk: de pioenroos! Het was een aangename verrassing in de eerste lente hier, dat ik twee grote bossen pioenrozen op zag komen in de tuin! Ik had er zelf ook eentje meegenomen (een witte) en was benieuwd naar de kleur van de twee die hier in de tuin stonden. Donker-roze dus! En een dubbele ook nog😉

De andere is iets lichter van kleur:

Afgelopen herfst heb ik er nog een grote struik bijgekregen via schoonmama. Het was even afwachten of het verplaatsen goed was gegaan, maar inmiddels loopt ‘ie uit, dus ik wacht met spanning af welke kleur deze wordt.

Geef een reactie

