Mijn tuin gevangen in letters, elke dag een nieuwe ervaring

30 day challenge: de lekkerste geurende bloem in je tuin

Dat is een zeer oude roos. Zo mooi van kleur dat het fluorescerend lijkt:

Hij ruikt ontzettend zoet, maar tegelijkertijd ook ‘duur’ parfumachtig. Ik heb helaas geen idéé hoe de roos heet, zou graag een nieuwe erbij willen kopen want ik vrees dat deze echt op zijn eind loopt. Vorig jaar kwam er helaas maar 1 roos aan….

Je ruikt hem van grote afstand al, dat vind ik dus het grootste pluspunt, naast de geur zelf natuurlijk.

2 Reacties

  1. Mijn vader is ook zo’n rozenliefhebber…stekt en kweekt ze zelf ook. Ik heb er geen verstand van. Bij mij bloeien nu de Spirea’s en de Sneeuwbal en die geuren ook heerlijk. De hele tuin wordt erdoor beheerst momenteel.

    5 april 2011 om 00:08

  2. Ojaaa de sneeuwbal! Staat nog op mijn verlanglijst. Fijn dat het een vroegbloeier is, mijn moeder had er altijd 1 in de tuin (gekregen) maar die bloeide vrijwel nooit. Heel erg jammer.
    Wat leuk dat je vader zo fanatiek is! Heb je zijn tuin-gen?🙂

    5 april 2011 om 17:35

Geef een reactie

