Mijn tuin gevangen in letters, elke dag een nieuwe ervaring

30 day challenge: de bloem die het meest voorkomt in je tuin

Tjee, daar moest ik dus even over nadenken. Ik heb veel rozen (ik denk zo’n 20 struiken), ook veel geraniums maar dat zijn verschillende soorten….Dan is er nog veeeeel pluimpapaver, maar dat vind ik

niet een echte bloem want het is eigenlijk een soort pluimpje. Dus ik kies voor de klaproos! Ik heb ook daarvan wel diverse soorten, namelijk de vaste papavers, de fluffy ruffles en een grote soort, maar ook een kleine soort. Ze staan er in best flinke aantallen dus ik denk echt dat dit mijn meest voorkomende bloem is.

Ik vind ze overigens prachtig, maar het is oh zo jammer dat ze slechts 1 of 2 dagen bloeien….

Deze slideshow heeft JavaScript nodig.

Geef een reactie

