Mijn tuin gevangen in letters, elke dag een nieuwe ervaring

Zaden

Planten vermeerderen door middel van zaden is de meest eenvoudige manier om je tuin vol(ler) te krijgen. Ik ben daar het afgelopen jaar, en nu ook, dus mee bezig. Ik krijg ook veel zaadjes uit mijn omgeving toegestopt en beschik dus inmiddels over een flinke collectie😉
Van de planten en kruiden in mijn tuin heb ik uiteraard heel veel zaadjes. Dus is de stap om deze te gaan delen natuurlijk een kleine. Vandaar dat ik bezig ben met een website c.q. webshop om daar mijn zaadjes te gaan verkopen. Ik  wil het liefst dan gelijk een combinatie maken van dingen die ik graag doe, dat wil in mijn geval zeggen: tuinieren, foto’s maken en haken!

To be continued dus!

 

3 Reacties

  1. Op marktplaats is dat ook een aardige groep mensen die dat doen …
    Ja, waarom ook niet … voor niks gaat de zon op. Je kunt ook een ruildag organiseren in je eigen woonplaats of zo.

    21 juli 2011 om 22:34

  2. Een goed idee! Ik zie dat toch als een soort van democratisering: tuiniers die, onafhankelijk van de grote industrie, zaden verkopen of ruilen. Groeten, Richard

    4 augustus 2011 om 15:37

  3. @Sandra: Ruilen heb ik inderdaad vorig jaar ook gedaan via een forum! Is ook een succes🙂

    @Stadswandelaars: Ja, mooi omschreven! Ik vind het zelf ook heel erg leuk om te snuffelen bij andere mensen die hetzelfde doen. Veelal is dit veel goedkoper dan de reguliere zakjes zaden bij de tuincentra.

    De site begint steeds meer vorm te krijgen, 1 oktober gaat ie live!

    31 augustus 2011 om 15:18

Geef een reactie

