Mijn tuin gevangen in letters, elke dag een nieuwe ervaring

De stilte doorbreken

Zo! En toen was het zomaar een hele tijd stil geweest! Ik heb het al laten doorschemeren in een reactie onder de voorgaande blog, maar ik ben superdruk geweest.

Zo in de zomervakantie bekroop me steeds vaker het gevoel dat ik iets wilde doen met de bezigheden/dingen waar mijn hart ligt. De tuin en alles daar omheen, het handwerken, de fotografie et cetera. En juist toen ik had besloten om iets op te zetten in de vorm van een website waar ik dingetjes te koop aanbied, kwam er een kans voorbij die ik met 2 handen besloot aan te pakken!

Een vriendin wilde stoppen met haar website en zadenverkoop en ze vroeg mij of ik haar werkzaamheden op dat gebied wilde overnemen. Natuurlijk! Ontzettend lief dat ze aan mij dacht en het kwam op een verschrikkelijk goed moment omdat ik juist net had besloten om tot actie over te gaan 😉

Sinds eind augustus ben ik dus ontzettend druk geweest. Eerst bekijken welke zaden ik zelf had voor de verkoop, haar overgenomen voorraad geinventariseerd, daaruit een zadenlijst opgesteld en die alvast online gezet op haar site. Met het mezelf eigen maken van die site liep ik helaas tegen wat dingetjes aan, zoals een beperkte ruimte voor foto’s. Onder andere dat heeft me doen besluiten om opnieuw te beginnen op een volledig nieuwe site.

Tsja…..en dan ben je zomaar 5 weken bezig! 😀 En besluit je tot een heuse webwinkel, inschrijven bij de benodigde instanties, want ja; een webwinkel is een bedrijf tenslotte. Ik heb een aantal partijen benaderd en zij willen samenwerken. In de praktijk houdt dat bijvoorbeeld in dat ik samen met een mede’creabea’ verantwoordelijk ben voor de collectie op handwerkgebied. En bijvoorbeeld dat je niet alleen mijn foto’s kan kopen, maar ze ook direct kan laten afdrukken op canvas of plexiglas! Hoe gaaf is dat! 😀

Ik ben ontzettend trots op het resultaat! Uiteraard met heel veel dank aan vriendin Marrit, want door haar heb ik nu echt een volledige site kunnen opzetten. Haar site stond boordevol nuttige info, mooie pagina’s en fijne foto’s die ik allemaal opnieuw mocht gebruiken voor de nieuwe site.

En sinds vandaag ga ik dus officieel van start en wel op www.bustani.nl!

Gevolg voor deze blog: voorlopig geen. Ik blog verder op de nieuwe site, maar plaats mijn blogs ook hier. Ook zal ik hier aandacht besteden aan nieuwe items in mijn webwinkel bijvoorbeeld. Beetje extra reclame is nooit weg, denk ik zo. Maar ik zal het beschaafd houden omdat ik begrijp dat vaste bloglezers niet zitten te wachten op spam 😉 Op den duur (denk: half jaar tot een jaar vanaf hier) zal ik deze weblog stopzetten en alleen verder bloggen op www.bustani.nl.

Ik hoop jullie daar ook te mogen begroeten! 😉

4 Reacties

  1. Geweldig om dromen in realiteit om te kunnen zetten, heel veel succes! Groeten, Richard

    2 november 2011 om 11:34

  2. Dank je wel RIchard! 🙂 Jij bent ook met iets nieuws begonnen zo te lezen? 🙂

    2 november 2011 om 16:14

  3. Een gelukkige samenloop van omstandigheden . Heel leuk voor je … een nieuwe uitdaging en droom, wat zul je je goedvoelen. Ik zelf ben ook heel druk en heb zelfs al een paar weken geen reakties meer geplaatst, vanavond voor het eerst weer.

    Ik heb even vluchtig gekeken naar je nieuwe site, en ik beloof je dat ik met enige regelmaat zal gaan kijken. Volgende keer zal ik ook wat dingetjes gaan aanklikken. Eerste indruk? LEUK 🙂 Misschien kun je me in de toekomst regelmatig van advies gaan dienen.

    2 november 2011 om 23:34

  4. Wat een leuke reactie! Bedankt 🙂
    Als je advies nodig hebt, mag je altijd ff aan mijn jas trekken 😉
    Ik ga ook weer mijn blog-rondjes maken en kom snel bij jou ook weer bijlezen.

    3 november 2011 om 09:09

Plaats een reactie